Forma nadawanej reklamy

Reklama w telewizji jest tak skonstruowana, by przykuć uwagę widza i oddziaływać na niego. Im film promocyjny jest lepiej nakręcony tym chętniej zostanie obejrzany.

wallet-401080_640Nawet wykorzystanie efektów specjalnych w takiej produkcji ma duże znaczenie, a i sama jakość spełnia swoją rolę. Produkty reklamowane w telewizji muszą mieć swoją otoczkę, która niekiedy ma zasadniczy wpływ na widza. Jeżeli możemy się utożsamiać z historią podaną w reklamie, jej tematem jest dom, rodzina, pasje, tym bardziej zamierzony efekt reklamodawców zostanie spełniony. Promocja z telewizji może być też przeniesiona do sieci i nie musi to być internetowy sklep tv, a przynajmniej nie bezpośrednio.

Wówczas najlepszym miejscem jest umieszczenie wzmianki na stroniewoman-169286_640 popularnej, odwiedzanej przez dużą liczbę użytkowników. Przykładem mogą tu być portale społecznościowe. Nie mówimy tu konkretnie o reklamie, ale odnośniku w postaci hiperłącza, które to może nas przenieść na stronę firmy reklamującej swój produkt, czy też bezpośrednio do sklepu internetowego. Wówczas też istotna jest szata graficzna, duża ilość szczegółowych zdjęć, ale także opinie innych klientów. Te często mają istotny wpływ na zaglądającego, choć nie mamy pewności, że pozytywne opinie są zamieszczane przez zwykłych a nie podstawionych użytkowników. Sugestia zawsze jednak robi swoje i o tym należy pamiętać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *